سامانه شفافیت / فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای
واگذاری خدمات روانشناختی ومشاوره ای(مشاوره تلفنی1480)

اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد، خدمات روانشناختی ومشاوره ای(مشاوره تلفنی1480)خود را از طریق مناقصه عمومی در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت به پیمانکاران واجد شرایط به آدرس الکترونیکی www.setadiran.ir واگذار نماید.

1-برآورد هزینه           19567344175ریال که از محل اعتبارات ابلاغی تامین می گردد و مکان اجرا مطابق شرایط و ضوابط به نامه شماره 900/1404/11735مورخ 2/2/1404صادره از معاون محترم توسعه مدیریت  ومنابع بهزیستی کشور  در استان  کهگیلویه وبویراحمد می باشد.

2-مدت پیمان : از 1/1/1404لغایت 29/12/1404به مدت  12 ماه ،مطابق با عقد قرارداد قانونی .

3-تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار: ارائه اصل ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ (       1956734410     ) ریال که بایستی در سامانه الکترونیکی دولت اسکن، بارگذاری و  تحویل حراست اداره کل بهزیستی استان گردد.

4-زمان دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ   31 /2/1404لغایت4/3/1404                در بستر سامانه به مدت 5روز کاری .

5-زمان تحویل اصلاح و پیشنهادات : از تاریخ   14/3/1404            به مدت ده روز کاری.

6-زمان تشکیل کمیسیون مناقصه : متعاقبا اعلام خواهد شد.

7- شرکتهای سهامی عام، خاص و تعاونی ها وموسسات خیریه شرکت کننده در مناقصه که  براساس قوانین مربوطه تشکیل شده اند و فعالیت دارند و الزاما می بایست مجوز انجام فعالیت های تخصصی مورد مناقصه( مشاوره ای، مددکاری، روانشناسی و مشاورحقوقی) از سازمان بهزیستی را دارا باشند.  همچنین  شرکت های متقاضی  می بایست دارای تاییدیه صلاحیت رتبه خدماتی ودارای تاییدیه صلاحیت ایمنی از وزارت کار،تعاون ورفاه اجتماعی باشند.

8-نحوه ارسال پیشنهادات :

1-8 پاکت (الف) شامل ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ                1956734410 ریال در سامانه تدارکات به آدرس www.setadiran.Ir  بارگذاری گردد و همچنین به صورت لاک و مهر شده تحویل واحد حراست سازمان گردد .

2-8 پاکت(ب) اسناد مناقصه شامل:اسکن  اساسنامه شرکت و فرم منع مداخلات کارکنان دولت و فرم ارتشاء ، برگه فراخوان مناقصه عمومی(ممهور باشد) و دیگر اسناد هویتی (کپی شناسنامه و کارت ملی) و مدارک مرتبط خدمات مذکور به صورت الکترونیکی و درسامانه تدارکات دولت به آدرس www.setadiran.Ir بارگذاری گردند. (ضمنا تمامی مدارک اسکن شده برابر اصل باشند).

تبصره :جهت تطبیق اصل با اسکن ، برنده مناقصه قبل از عقد قرارداد موظف به ارائه اصل مدارک و اسناد بارگزاری شده  میباشد.

3-8 پاکت(ج) حاوی برگ پیشنهاد قیمت می باشد که فقط به صورت الکترونیکی درسامانه ستاد( تدارکات الکترونیکی دولت )به آدرس www.setadiran.Ir ثبت گردد.

4-8 به پیشنهادهای مخدوش و فاقد مهر و امضاء ترتیب اثر داده نخواهد شد.

5-8 بعداز جلسه کمیسیون مناقصه و تعیین شرکت برنده، مبلغ 10 درصد کل قرارداد مذکور بعنوان ضمانت حسن انجام کار تحویل واحد ذیحسابی سازمان گردد.

6-8 برنده مناقصه موظف است بعداز دریافت ابلاغ کتبی مبنی بر برنده شدن در کمترین زمان ممکن (حداکثر5روزکاری) با معرفی خود به حوزه تخصصی نسبت به عقدقرارداد رسمی اقدام نماید.

7-8-در این مناقصه ،حق ماموریت ونوبت  کاری وسایر بندهای قانونی حقوق ودستمزد  در نظر گرفته شده وبرنده مناقصه  مکلف به اجرا می باشد.

9- در صورت عدم تامین اعتبار از طرف اداره کل بهزیستی ،برنده مناقصه می بایست  دارای تمکن مالی حداقل به مدت 2 ماه  جهت پرداخت حقوق و بیمه نیروهای مذکور را  دارا باشد.

10- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

11- هزینه جریمه احتمالی و تاخیر پرداخت حق بیمه  فروردین و اردیبهشت ماه سال 1404به عهده برنده مناقصه می باشد.

12- با توجه به تبصره 2 ماده 4 آیین نامه اجرایی بند الف ماده 25 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه ،جهت رونق و توسعه متوازن منطقه ای، دستگاه اجرایی مناقصه گزار، بایستی ترجیحاً در گستره جغرافیایی محل خدمت خود نسبت به خرید خدمات اقدام نماید.

13- در صورت شرایط خاص و ابلاغیه های کشوری نظیر تبدیل وضعیت نیروهای روان شناختی ومشاوره ای (مشاوره تلفنی 1480 وحضوری)از شرایط خرید خدمت به استخدام رسمی ،قرار دادی یا پیمانی ، قرار داد شرکت برنده  با دستگاه  به صورت یک طرفه فسخ خواهد شدو برنده مناقصه حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

تمامی آیتم ها و شرایط مربوط به شرایط برگزاری مناقصه فوق مورد تایید اعضای ذیل می باشد.

شرایط قرارداد مورد تایید شرکت کننده می باشد .

نام و نام خانوادگی شرکت کننده:

مهر/امضا

کد خبر 138328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد